Модельный ряд Hyundai

Отзыв о Hyundai Kona 2020 года


Автомобиль: Hyundai Kona 2020 г.в., хэтчбек, роботизированная с 2 сцеплениями коробка передач, Полный привод , пробег - 12000 км, двигатель - 1.6 turbo бензин, комплектация - Top
Автор: Andrii H (Украина, Киев)   19.05.2021
Расход в городе: 13.0 л/100км, по трассе: 10.0 л/100км, средний: 11.0 л/100км
НадежностьОценка: 4
КомфортОценка: 5
ХодоваяОценка: 3
Внешний видОценка: 4
Общая оценка4.0

Купив у листопаді і з тих пір накатав вже 12 тисяч. Враження різні. Не буду порівнювати з іншими автомобілями бо в цьому не має сенсу, скоріше напишу про враження саме від цієї моделі.

Салон досить приємний. Темний верх дуже подобається, пластик не бісить, всі кнопки за своєму місці, нічого не відпало за період використання. Шкіра хоча і здавалася спочатку жорсткою, але виявилася дуже практичною і зручною. Місця зпереду достатньо для 185+ см, але, в такому разі, позаду за собою краще возити міні-друзів, або дітей через брак місця для ніг. А от із звукоізоляціїю біда. Скрипи, дзижчання і все таке постійно і на будь яких швидкостях: на малих якісь елементи ременів, кріплення сидінь, ще шось; на 110+ у вітерець співають всі щілини дверей через аеродинаміку. Незручні підставки під чашки зпереду без компенсуючого механізму. У дверях будь яка пляшка перетворюється на скрипуче брязкальце.

Мотор + кпп дуже швидко відповідають на натискання педалі. Необорежно пересівши з якого небуть дизеля можна неочікуванно для себе зірватися з місця. Еко ніякий не еко: авто в ньому також дуже добре реагує на педаль. КП переключається дуже плавно, майже невідчутно. Без спорт режиму можна легко обходитися на трасі, для впевненого прискорення достатньо просто качнути ногою.

Досі боюся робота, весь час перемикаюся в нейтраль, коли стою на місці - немає довіри до ресурсу зчеплення. Витрати кінські. 13.5 літрів по трасі? Та легко - вітер і швидкість їзди впливають дуже сильно. Максимальна тестова швидкість 195, але по динаміці сильно програє більшим моторам із турбо при ± такій самій витраті палива. Повний привід трохи обкатав у горах у сніг і він мене цілком влаштовує на асфальті або ±рівному грунті, а от на бездоріжжя, де швидкість <20 км я б на ньому не поїхав на більше ніж пару хвилин бо КПП таке не вивезе. Не подобається, що авто не запам’ятовує положення режиму "старт-стоп" і його потрібно виключати кожен раз після старту. Каталізатор швидко дав зрозуміти на якій заправці краще заправлятися - при великому вмісті сіри при заїжджанні на горку на великих обертах у салоні починає тхнути дохлятиною. Перейшов на інший бензин і проблема відпала.

Досить непогана мультимедіа, працює швидко. Android Auto тільки дротовий. Є швидке заряжання пристроїв. Хоча я і не використовую вбудовані мапи весь час, але вони зроблені справді людьми для людей, якби Waze так зрозуміло показував багатосмугові перехрестя йому не було б ціни. Адаптивний круїз + система аварійного гальмування топ. Не знаю як я без них раніше жив.

Звук 6/10, як на мене жахливий. Дуже розчарував. Можливо, можна було б виправити свистоперділками, але ніхто ж не буде возити з собою компьютер, аби програвати на ньому музику із налаштованим еквалайзером. Того еквалайзеру який є недостатньо.

На 4000 км накрився модуль основної камери (1500€), замінений по гарантії за ~3 тижні. Поставили іншу ревізію, сподіваюся, що цей модуль не буде проблемним.

Підвіска жорстка і стабільна, добре веде себе на рівнії дорозі. Дуже погано переносить швидке розвантаження вісі, або невеликі нерівності. Відчувається як сильний удар, дуже неприємні відчуття.

"Нуль" на кермі існував десь до 800км. Зміщення центру з тих пір не припиняється. Після 3х розвалів, рецентрування і змін покришок краще не стає. Є відчуття нерівномірної компенсації ліво-право посилення на кермі. Є сильне відчуття профілю дороги на кермі при стандартному зкосі профілю вправо. На довгих дистанціях бісить. Можливо це суб’єктивне, але, здається, максимальні кути передьної вісі замалі для комфортниги паркування у місті.

Багажний відсік є. Може вмістити в собі трохи інструменту і чемодан + сумка. Є джерелом гуркоту. Одне з чотирьох кріпленнь сітки зламалося під тиском чемодану... у багажніку... зламалося від чемодану...

Світло в моделі 2020 гібридне - є як діод так і не діод. Як на мене це дивно, але його вистачає і воно працює.

В принципі, все, окрім гарантійного випадку і керма мене влаштовує і було очікуваним.

Плюсы автомобиля: Достатньо місця водію і пасажирам по висоті. Підвіска на хорошій дорозі або у сніг. Адаптивний круїз. Клімат. Світло. Автоматичний дальній.

Минусы автомобиля: Немає профілів і пам’яті положення сидіння водія. Передній пасажир без електричного регулювання сидіння. Немає вентиляції сидінь. Позаду немає ані клімату, ані розеток. Позаду за собою краще возити міні-друзів, або дітей. Звукоізоляція. Недостатньо стандарного регулювання відстані керма для зросту 185+. Підвіска на нерівностях. Немає бездротового АА. Проблеми із кермом. Малий багажний відсік. Задній ряд не складається у рівну підлогу. Автоматичний дальній без матриці. Авто не запам’ятовує положення режиму "старт-стоп".

Совет покупателю: Порадьтеся із кимось хто накатав на цьому моторі і коробці хоча б 100 тисяч. Комплектація для 2020 дуже приємна за свої гроші.

Нет Да
Отзыв был полезен?

Обсуждение отзыва

Вход | Регистрация

Бандерівець  

Жах а не авто, все влаштовує - тільки 14 мінусів, а так да гарнюня автівка.

+6ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Бандерівець, так мінуси - це частково мої хотєлки. Яке може бути матричне світло за 28к?

+1ОТВЕТИТЬ  
Shep  

сидел в салоне максималки, ощущения дешевизны во всем не покидало, звон дверных ручек это просто жесть, как ложку в кастрюлю бросать.. хотя на новом тушкане и за 40К+ тоже самое... я не понимаю как такую дичь можно продавать за такие деньги

+7-3ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Shep, я трогал другие варианты за эту сумму и на мой рост и мои хотелки ничего похожего даже близко не валялось.

+2ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Shep, и нет, дверные ручки не звенят, вы что-то путаете

ОТВЕТИТЬ  
777Александр777  

Спасибо за отзыв. Прикольная машинка её изюм - турбинка

+2ОТВЕТИТЬ  
Zub8  

777Александр777, теж так думав.Але після відгуку бачу,що і розхід 13,5 л/100 км. теж изюминка)

+4ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Zub8, по києву можна і більше, по трасі я повільніше за 130 їзжу мало, а це далеко за межами ефективної швидкості. Вона десь у межах 70-90

ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 1
Wert  

"Необорежно пересівши з якого небуть дизеля можна неочікуванно для себе зірватися з місця."- ти об одвірки не зачепився голівонькою часом?

-9ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Wert, а ти порівнюєш з q7?

+3-1ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Wert, тому що пересівши з турбованого 2.5 дизеля, де між натисканням і розгоном я можу порахувати до 3х, і тут ефект є одразу, це значна різниця. Про голівоньку я в принципі допускаю, що в ДНДЗ так спілкуються, але бро, давай ти будеш фільтрувати

+5-1ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 1
MaxPower  

Дивився собі електро Кону : тісний салон. Спереду ще більш-менш (я 191), а от сзаду взагалі нема місця

ОТВЕТИТЬ  
Ser Gio  

MaxPower, Кона - то B-клас. Зараз за ці гроші гібридний Туксон краще дивитись, там і розмір і динаміка і матеріали салону.

-2ОТВЕТИТЬ  
MaxPower  

Ser Gio, за 36.9к я б вже дивився гібридний рав4.

+2ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 3
max_cn  

Дякую за ваш відгук, так як зараз так само дивлюся в бік повноприводної Kona.
Кілька зауважень:
1) Ваш відгук треба перенести до моделі 2017го року, так як рестайлінг 2020 тільки недавно почали завозити до України і ви фізично не могли його купити восени 2020го року.
2) "авто не запам'ятовує положення режиму "старт-стоп""
Як мінімум для європейського ринку це стандартне налаштування у всіх основних виробників - типу для зменшення витрат пального і шкідливих викидів у містах.
3) У вас дуже великі витрати, які значно відрізняються від заявлених.
В цьому hyundai-kona.infocar.ua/review23623_kona_id5242.html відгуку у автора, який проїхав більше 50 000км, вони набагато ближчі до паспортних.
Розумію, що цей автомобіль провокує агресивну їзду, проте чим спокійніше будете їздити, тим меншими будуть витрати. Ну і в нашій країні тільки на бориспільскій трасі без штрафу можна їздити більше 130км/год. Та навіть якщо вам все одно на ПДД, то можете собі занотувати, що кожні +10км/год починаючи з 110-120км/год це +1-1.5л витрат.

Ще кілька моментів з того, що ви описали у себе і що відрізняється в рестайлі:
1) Android Auto став безпровідним і є безпровідна зарядка
2) Доопрацювали робота - довше зможе працювати у важких режимах без перегріву. Бачив відео з іноземних ресурсів - досить впевнено рухається в гору по каменистій дорозі.
3) Оновили світло, наче, тепер повний LED
4) Перепрацьовані як підвіска, так і рульовий механізм
5) Тут https://hyundai.com.ua/sites/all/themes/responsive/docs/Hyundai-Kona-2021-price-list-RU.pdf можете глянути, що ще відрізняється в обладнанні.

+4-1ОТВЕТИТЬ  
Wert  

max_cn, і шо зробили з підвіскою?

ОТВЕТИТЬ  
max_cn  

Wert, "Впрочем, модернизация коснулась не только двигателей: кроссовер получил заново настроенные пружины и стойки амортизаторов, а также стабилизаторы поперечной устойчивости."
hyundai-kona.infocar.ua/kona_id6453.html

ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 5
ВK_підшипник  

max_cn, добрий день. Є якісь апдейти по машинці?

ОТВЕТИТЬ  
max_cn  

ВK_підшипник, доброго дня Володимире!
А ви не бійтеся задавати конкретні питання, якщо щось цікавить, - на всі відповім

ОТВЕТИТЬ  
max_cn  

ВK_підшипник, вибачте, мені здалося, що ви питаєте у моєму відгуку по моделі вже наступного покоління. Тільки зараз побачив, що помилився

ОТВЕТИТЬ  
Вход | Регистрация

Тест-драйв Hyundai Kona: Hyundai Kona N Line - симпатичный субкомпактный внедорожник
Hyundai Kona N Line - симпатичный субкомпактный внедорожник

Что непосвященные могут подумать об обновленном Hyundai Kona 2022 года выпуска в новой комплектации N Line?

Автобазар InfoCar.ua

Продажа б/у Kona

Hyundai Kona 2019 Hyundai Kona 17.600$ 2019 92.000 км
Hyundai Kona 2019 Hyundai Kona 17.900$ 2019 26.000 км
Hyundai Kona 2019 Hyundai Kona 17.600$ 2019 92.000 км
Hyundai Kona 2019 Hyundai Kona 17.900$ 2019 26.000 км
смотреть все
объявления