Расход в городе: 9.0 л/100км, по трассе: 8.0 л/100км, средний: 8.5 л/100км
Надежность
Комфорт
Ходовая
Внешний вид
Общая оценка
Мої вітання Вам. Хотів би добавити стислий відгук про дану модель. Чому стислий, тому що на одометрі тільки 4 тисячі кілометрів і щось радикально описувати було б недоцільно. Сам купував машину на осліп, оскільки інформативних даних по моделі обмаль. Європейські автокритики вам допоможуть дізнатися скільки валізок увійде в багажне відділення, які пляшки з водою увійдуть в карти дверей, тощо.
Машину купували по принципу 3П (прийшов, побачив, придбав). Самі проживаємо і працюємо у Словаччині, у сім'ї вже є один автомобіль, БМВ F30, 2012 р.в. тож порівнювати буду з ним хоча сам усвідомлюю що це зовсім інші автівки.
Тож перша річ витрата пального: автомагістраль, 130 км/год, 2700 об/хв, 7.6-8.1 л/100км (залежить де заправити, дуже чутлива до якості пального), в місті все залежить від заторів, але якщо вкладетись у 10ку то буде добре. Моя мінімальна витрата 7.1 л/100км з середньою швидкістю 70-80 км/год. Заспокоюю себе тим що машина ще на обкатці і на дворі зима.
Про дизайн машину говорити не буду, оскільки тут у кожного своє. Автомобіль важить близько 1.5 тонни, і купувався в першу чергу з оглядом на безпеку. Ця ремарка для тих, хто скаже що краще вже практичніша Вітара і за менші гроші (Вітара=Фабія і т.п.=1200кг?!) Згадайте закони фізики зі шкільної програми, помножте їх на закони маркетингу і збагнете де криється правда. Це я все перед тим як озвучити ціну - €23900. Так, це дорого але ці гроші ви платите за оригінальний дизайн, незалежну задню підвіску, привід 4х4 з режимом lock до 40 км/год, півшкіряний салон, мотор на 130 кВ, 7 ступеневий робот з двома сухими щепленнями, 177 мм кліренс, неповторну динаміку, 5ти річну гарантію без обмеження пробігу....
Правду кажучи, цей автомобіль є маленьким провокатором на дорозі, не получається їхати на ньому врівноважено, дорогу тримає чітко, але щоб був занадто твердим - не сказав би. Що докучає, так це гул з під колісних арок, тож треба робити шумоізоляцію і ставити дрібнішу сітку на решітку радіатора, ще музика на 3-4 по десятибалці. Все інше - це дитячі проблеми, повірте, ви закохаїтесь в неї з першого погляду.
Моя рада Вам - якщо є можливість, беріть і не думайте, машина - позитив.
Плюсы автомобиля:Плюсів надзвичайно багато. Це як дівчина, в яку закохуєшся дивлячись тільки на її усміхнене личко...
Минусы автомобиля:Мінуси? Нууу це таж сама дівчина, тільки згодом ти дізнаєшся що вона не вміє готовити, та хіба це суттєво... Тиж і так її візьмеш!
Если не вдаваться во вкусовщину этих свежемаркетинговорожденных (как по мне, то недокузовов) компактных кроссоверов, то интересная машина.
Признаться тоже люблю обращать внимание на вес авто.
Еще ниразу еще не встречал на дороге данную модель.
Спасибо за отзыв и удачи в эксплуатации.
Дуже вдячний за сприйняття моїх емоцій по даному автомобілю. Як зазначив раніше, немає ще про щось конкретно писати, але якщо є бажаючі то можуть мене набрати у Viber але бо WhatsApp і я в режимі відео покажу і детально розкажу все що вас цікавить по машині. Так, мені здається, буде найаргументовніше допомогти вам при виборі автомобіля. Тож якщо є бажання - часу для хороших людей не шкода
Не завжди получається бути хорошим, але сам по собі знаю як важко вибрати авто без об'єктивної інформації. Тож батьківська приказка - "Що посієш то й пожнеш" є доречна і у цьому випадку :-)
Спасибо за отзыв. Мало их пока. Но 177 лошадок и турбо с 1.6 таки впечатляет для тех кто не хочет брать какой то Sportage в дизеле. Все таки бензин есть бензин. А как зимой прогревается салон?
alexcver, дякую і вам. Хоч кондиціонер і монотонний, але в зимі проблем з прогрівом немає хоч і живемо в горах. В листопаді взяв собі і30 fastback з двох зонним кліматом тож різниці між цими двома не бачу. Головне щоб був підігрів сидінь та керма
тороро, Будь ласка декілька речень про i30 fastback. В мене складний вибір між Коною і Фасбеком. Хочу саме Хюндаі, але скадно собі відповісти чи мені буде вистачати кліренса і простору салона Фасбека? Як вам мотор Фастбека, шумка і комфорт на дорозі. Дякую Вам.
Xebi4i, Вітаю вас, в українських реаліях Кона буде більш актуальною. У fastback кліренс дійсно не дивує. Таке враження що якість збірки Кони також краща. Коли брав, fastback на сидіннях були не обрізані нитки в декількох місцях, дирки на ґумових ковриках не були вирізані під гачки в підлозі, тож свердлив сам? Зараз на одометрі 11 тисяч, за цей час рази два засвітилися дивні сигнальні вогники на панелі приборі. Після рестарту - пропали, але найбільше розчаровує центральний дисплей. Коли на вулиці під мінус - то замерзає! Помагає тільки одне, вимкнути двигун, зачинити авто і по декількох хвилинах він згасає. Потім все все в порядку. Шумка колісних арок слабке місце цієї автівки та вона трішки краща ніж у Кони. Мотор 1.4 на 140 конів є лінивий та спраглий. Тож дизель буде кращий. Ще одна деталь, бак всього на 45 літрів, тож якщо берете на довгі траси, заправки будете планувати заздалегідь
тороро, Доброго дня,
А що у вас за дисплей, що мерзне? Монохромний? Бо у мене 8" нормально себе на морозі почуває.
І бак у фастбека 50 літрів.
1.4 не такий уже й спраглий, в порівнянни з Коною 1.6T так точно, а з дизелями фастбеків просто не буває.
Serhiik, скажу вам правду, не знаю який в мене дисплей, але те що підмерзає на сильному морозі - це правда. Бак ніби на 50л, але навіть зробивши 60 км і коли вам монітор показу що ви вже близько 15 їдете на повному нулі, під'їжджаєш на заправку і все одно більше 45 літрів не влиєш?! Ви праві на рахунок Кони, але Кона це міський кросовер відповідно в місті заправки на кожному кроці, тобто 50л бак - взагалі не проблема. В Україні також великої проблеми в цьому не бачу, але в Європі є низка країн де побудувати заправку = побудові ядерної електростанції, стільки паперів треба від міністерства навколишнього середовища. Тож там запасу на 600км ((140-150км/год) може не вистачити. Дизельні fastbacky з двигуном 1.6 в Європі також продаються без проблем.
Хай щастить вам на дорозі
Звідки ви взяли що цей автомобіль важить 1.5 тонни? судячи з данних на цьому сайті та на офіційному він важить 1233кг. вітара - 1160. фабія - 1110. Різниця мінімальна. Так шо ваші доводи засновані на вазі дещо незрозумілі.
litbe, на жаль в Україні ще немає такої модифікації як у мене 4х4, 1.6Т, автомат. Я її купував на початку 2018 і це було перших 100 машин для Європи у спеціальній версії. В технічному талоні у мене вказано 1499 кг, я цитую лише факти. До речі машина радує до цієї пори
Добрый день , вы говорили можете рассказать об этом автомобиле в режиме видео , как можно с вами связаться ? Стоит выбор между Skoda Karoq и Hyundai Kona, про шкоду уже читал , а вот по коне тяжело найти какуе-то информацию, спасибо заранее за ответ
Alexys12, Вітаю, на жаль зараз змінив роботу та часу залишилося обмаль. На ваше питання однозначної відповіді не буде. Якість збірки, деталів буде краща у шкоди але все інше на користь Кони. Якщо ви молода людина - однозначно беріть Кону, якщо за 40 - шкоду. Кона з мотором 1.6 має харизму дарує позитивні емоції за кермом. Не знаю як в Україні, але тут гарантія в 5 років без обмеження км також є на користь Кони. Купуйте серцем, моя вам рада!
Доброго вечора! Скільки ви вже наїздили км? Маю таку конячку, придбали 1,6 турбо передньопривідної в комплектації динамік за ціною 22500 $, дуже задоволена, але начиталася диванних критиків про АКП та турбодвигуни... що з вашого досвіду володіння можете сказати?
Привіт! Дружина вже накатала сорок з лишнім тисяч, скоро буде 3 ТО. Поки що можу порівняти з швейцарським годинником, тфу-тфу-тфу, Машина тільки радує з кожної сторони. А на рахунок різних там відгуків і т.п., пам'ятайте одну річ, інтернет вже давно став потужним джерелом заробітку та маніпуляції людьми. Тож моя вам порада, аналізуйте та та вхоплюйте лише об'єктивну інформацію. Хай вам щастить на дорогах, а ваша ластівка нехай не підведе-
Доброго времени суток, не могли бы рассказать почему взяли полный привод, только лиж из-за многорычажки?Считаете На переднем приводе было бы ощутимо хуже по комфорту? Был бы рад услышать актуальную информацию о машине на сейчас,особенно городской расход. Спасибо большое, всех благ!
Anafect, Доброго вам дня. Повний привід брав тільки тому що була лиш одна машина на складі в моєму місті. Я взагалі був перший хто купив Кону в Словаччині. Брав по принципу: прийшов, проїхався, купив. До тепер ні краплі не жалкую що купив саме цей автомобіль. На одометрі вже майже 50к, а машина тільки радує. Середній розхід пального десь в межах 8 літрів. Основна відмінність від і30 і Tuscona це те що це чистокровний кореєць, а не чех. Повірте розділ є(завжди порівнюю зі своїм fastbackom) За ці гроші вона не має конкурентів в сегменті 4х4 і з таким двигуном. Вдалого вам вибору
Доброго дня, дякую за відгук!
Я купив своє перше авто лише влітку минулого року з метою зрозуміти, чи потрібне воно взагалі, тож почав з Renault Logan з 0.9turbo +робот. Майже одразу зрозумів, що водити - це моє і останні пару місяців підбирав собі авто, яке вже куплю на довго.
Вибір ускладнювався тим, що Логан мені дуже сподобався: достатньо динамічний, комфортна підвіска, економічний двигун, повністю влаштовує за розмірами салону і багажника, мультимедійка підтримує Waze, є камера заднього виду...
Таким чином, дуже сумніваюся, що якийсь седан чи хетч С-класу зміг би щось дати таке, що було б принципово кращим у бюджеті ~$30.
Тож в першу чергу вибирав за наявністю повного приводу. Будь він в Логані, то точно не скороб я його змінив .
Друге побажання - динаміка автомобіля має бути негірше логана, при цьому витрати палива мають бути не надмірними. Це відкинуло всі атмосферні 2.0-2.5: cx-5, forester, rav-4, x-trail, tucson, sportage...
В результаті в моєму бюджеті залишалися kona, karoq, koleos.
Останнього в Україні не залишилося жодної моделі ще з початку цього року, а рестайл обіцяють привезти не раніше вересня і то вже тільки з атмосферним 2.5 замість 2.0 дизеля, тож останній місяць у мене конкуренція була тільки між коною та кароком.
На боці Karoq більший багажник і більш економічний дизель.
На боці Kona бензиновий двигун (в Європі останнім часом дизелі не в пошані), краща динаміка, помітно менша ціна.
Ціна, мабуть, і стала вирішальним фактором. Справа в тому, що Karoq Style+ 2.0 TDI AWD за $31500 не має ні цифрової приборки, ні системи попередження зіткнень, ні контролю сліпих зон, ні бокових подушок безпеки...
Якщо в Karoq додати все те, що є в топовій Kona за $31500, то його ціна легко перевалює за $36000.
Так, у Kona не дуже великий багажник (370л), проти ~500л Логана і Karoq це помітно. З іншого боку я прикинув, що досі за 11000км пробігу на Логані я ніколи не вантажив у нього більше того, що пропонує Кона.
Останнє що зупиняло - про Кону мало відгуків, видно що в Україні вона не дуже популярна. Та ваш відгук і додаткові коментарі дуже детальні і вказують на повне задоволення нею.
Тож у фіналі я собі також замовив Kona 1.6 Turbo Top 4WD. Через деякий час обов'язково поділюся і своїм відгуком .
А вам, ще раз дякую!
Я дуже радий що мій відгук допоміг комусь зробити свій вибір, більш до того людина задоволена покупкою. Моє "жало" так я її називаю, радує мене до цих пір і вам і вам бажаю цього ж. Хай щастить на дорогах:-)
тороро, Ну мені ще треба дочекатися, поки вона до мене доїде - 2 такі машини замовили ще в грудні і тільки зараз вони десь підпливають до Одеси .
А в якому режимі ви частіше їздите? На тест-драйві Eco режим мені здався дуже схожим по динаміці до Logan, Normal - Karoq, а Sport - щось віддалено схоже на I-Pace.
Так як мені постійно возити 2х дітей, то з ними планую використовувати Eco, як вже максимально їм звичний.
Ну а коли буду сам, то можна буде і на веселіших отримувати задоволення?
Ви не заміряли, як відрізняються витрати в залежності від кожного режиму?
тороро, машина нарешті до мене доїхала і менше ніж за місяць наїздив 1200км.
Цілком задоволений вибором.
Дійсно, кращий варіант 4х4 з подібним двигуном в таку ціну знайти складно, якщо взагалі можливо.
Їздив виключно в еко режимі, так як жодного дня не їзди без сім'ї, а вони різкі прискорення зовсім не люблять. Тим не менше, навіть в такому режимі мені потужності більше ніж вистачає, що для вливання в потік, що для будь-яких обгонів.
Підтверджую ваші цифри витрат.
По Києву з численними пробками десь 9-9.5 л/100км. За містом, якщо не їхати швидше 130км/год, можна вкладатися в 7-8л/100км.
Пізніше напишу розгорнутий відгук.
«Крепыш» - именно таким словом можно охарактеризовать «свежеиспеченный» в Южной Корее компактный кроссовер Hyundai Kona после нашего первого тест-драйва.