Обсуждение Hyundai Kona
Вважаю помилкою імпортера розпочинати продажі виключно з гібрида!
Я дуже чекав цю модель, плануючи купити її на заміну Коні 2021 року випуску. Імпонувало, що тут:
- розмір, який більше подобається нашим автолюбителям, ніж у попередниці. З такою базою і багажником у нас продається левова частка автомобілів.
- нарешті бездротовий АндроїдАуто/Карплей у всіх комплектаціях
- камери 360 з заводу
- підігріви і заднього ряду
- дефлектори позаду
- клімат двозонний
- для активного круїз-контролю не треба додатковий пакет до максимальної комплектації, як було у попередниці
- замість робота, який наш покупець боїться, гідротрансформатор (чомусь для Європи залишили робот, а що буде у нас досі не відомо)
- все той же веселий 198к.с. двигун
- ще більш продвинений опційний Htrac, який допомагає і взимку і на бездоріжжі
Мені вже цього списку достатньо було, щоб при ціні до $35000 вважати його ідеальним за співвідношенням ціна/наповненість, маючи досвід, що в плані надійності у Hyundai зараз все ок.
А вони починають з гібрида! Так, він економічний, так по салону там все, що я вище написав.
Але він дорожчий тисячі на 3 баксів, ніж буде 1.6Т, він на роботі, він без повного приводу, в нього значно гірша динаміка!
Можливо в Європі гібриди в фаворі, але в нас буде інша історія.
Виходить правильно я зробив, що не дочекавшись нової Кони, бо досі невідомо, коли буде бензинова, хоча обіцяли її до кінця цього літа. А також і досі не зрозуміло, чи вистачило глузду у імпортера поставити нам гідротрансформатор, як зроблено для Азії, Австралії та Північної Америки!
Мені здається, що це випадок, коли потенційно дуже гарну модель можна загубити неправильними оцінками ринку .
Але, як буде насправді, я буду спостерігати вже не з Кони
Був на презентації цього авто. Вживу за розміром воно ненабагато менше за Туссан. Очікую, що це авто будуть брати ті, хто хочуть гібрид, але платити 42-43 за гібридний Туссан нема змоги.
ОТВЕТИТЬSer Gio, до нас 100% доїде і негібрид і на фоні його, IMHO, гібрид буде малоцікавим, принаймі в нашій країні
ОТВЕТИТЬSer Gio, мені приходила смс про презентацію, та не ходив, бо гібрид мені не цікавий з вище наведених причин. А бензинову не буду брати, бо вже купив заміну Коні, яка має навіть більше, ніж буде в новій.
Тим не менш, нова Кона за розміром, дійсно, майже Спортейдж, тож пророкую бензиновій версії продажі вищі, ніж було у попереднього покоління, бо в нашій країні більше полюбляють саме цей розмір-фактор.