Модельный ряд Hyundai

Отзыв о Hyundai Kona 2021 года


Автомобиль: Hyundai Kona 2021 г.в., внедорожник, роботизированная с 2 сцеплениями коробка передач, Передний привод , пробег - 3000 км, двигатель - 1.6 turbo бензин, комплектация - Eleganse
Автор: Евгений (Украина, Краматорск)   21.11.2022
Расход в городе: 8.5 л/100км, по трассе: 6.8 л/100км, средний: 8.0 л/100км
НадежностьОценка: 5
КомфортОценка: 5
ХодоваяОценка: 4
Внешний видОценка: 5
Общая оценка5.0

Купував авто дружині, сам їзджу на Форд Куга 2019 року, дизель 1.5. Купував наосліп, так як бачив машину лише на фото і не представляв, якого вона розміру.

Тому перше враження коли забирав її з салону це був розмір. Вона значно менша Куги, такий собі міський компакт кросовер, хоча Куга вона теж не велика. По ціні вона вийшла також значно дорожча. Кугу у 2020 році у комплектації Тітаніум я брав за 25 у.е. з копійками з салону, ця вийшла більше 27 у.е. І це передній привід. По комплектації вони приблизно однакові, але шумовка салону у Куги значно краща, плюс фонова підствітка салону. Також мені не дуже сподобалось управління аудіо і бортовим комп. на кермі. Як по мені то у Форді воно значно краще і зрозуміліше. По якості матеріалів у салоні все ок, але у машині за 27 з лишкою у.е. немає зимового обігріву лобового скла, це мінус і значний. У Форді кнопку нажав і через декілька хвилин весь лід і сніг зі скла стік, не потрібно скребти, а тут як в Жигулях необідно чекати поки салон прогріється.

Весь кайф Кони у її їздових якостях. Їде вона дуже добре. 1.6 турбо з семиступінчатим роботом працюють на відмінно. Ходова налаштована на утримання машини на дорозі, тому вона в міру жорстка. Трохи неприємні відчуття від задньої балки, коли проїзжаєш різні нерівності. Занадто жорстко і гучно вона їх відпрацьовує. Здійснював затяжний обгін, розігнався до 170 км/г, даже не відчув швидкості. Трасу тримає впевнено, динаміка розгону - куля.

Найбільш комфортно у ній їздити двом дорослим і дітям позаду. Це міський кросовер. Багажнику хватає максимус на дві валізи, одна з яких не дуже велика. Розхід палива напряму залежить від стилю їзди. Коли по місту їздить дружина десь 8.2 л/100км, коли я 9 л/100км. Так як пробіг невеликий то після 10тис. він повинен ще знизитись, коли авто повністю обкатається. Дружині подобається компактність Кони, можливість кругом припаркуватись і практично на місці розвернутись.

Також непримно те, що у багажнику відсутня войлочна обшивка. Пластик постійно чимось царапається.

Плюсы автомобиля: Ходові якості. Потужний двигун, коробка-автомат, налаштування ходової.

Минусы автомобиля: Недостатня шумоізоляція, відсутність зимового обігріву лобого скла, відсутність фонової підсвітки салону, відсутність войлокової обшивки багажника, ціна.

Совет покупателю: В технічному плані авто дуже класне. Їде-вогонь. За таку ціну, хоча і не маленьку, альтернативи не так уже і багато, тому варто розглядати як варіант покупки. Я в цілому задоволений.

Нет Да
Отзыв был полезен?

Обсуждение отзыва

Вход | Регистрация

max_cn  

Вітаю з покупкою!
Сам власник Кони в комплектаціх Тор з повним приводом і прекрасно розумію, що за ракету ви собі придбали .

В мене вона вже 1.5 роки і вчора одометр показав 20 000км.

Так, погоджуюся з мінусами, про які ви написали. Правда моя стоїть в гаражі і тому за весь час відшкрібав скло тільки раз - коли зустрічали Новий Рік у Львові рік тому, коли на ніч залишили біля орендованої квартири. Решту часу навіть підігрівами керма і сидінь не доводиться користуватися - завів і поки закриваєш гараж воно вже все прогрілося, та і не дуже холоне вона за ніч навіть в морози.

Фонова підсвітка в комплектації Тор вже є (ще додаються повні LED фари та досить непогана шкіра на кріслах). Повний привід дає ззаду багаторичажку замість балки. Не скажу, що високі лежачі поліцейські проходяться непомітно, та на 30км/год цілком прийнятно. Доречі, такі відчуття, но на 20км/год зад підкидає сильніше ніж на 30 і на більшій швидкості переїзжати їх комфортніше, ну або треба знижувати до 10, щоб було непомітно. Я остаточно зупинився на ~30км/год у більшості випадків.

Шумка дійсно могла б бути кращою, але мені норм - я весь час їжджу з музикою і сторонні шуми майже не помічаю.

Розмір багажнику, звісно, може багато кому видатися недостатнім, це явно не сильна сторона Кони. Як і те, що стінки не оббиті войлоком. Це вже кому що, "кому шашечки, а кому їхати"

Бо їде вона на всю ціну . Машина бІмба і боюся, що з часом ви частіше будете їздити на ній, ніж на Кузі. Признайтеся, пару раз вже з'являлася думка помінятися з дружиною ?

Їздові властивості Кони це найбільший її плюс. Це те, заради чого її варто купувати. Вона для тих, хто любить їздити, їздити швидко, їздити багато і кожен раз отримувати емоції, які просто не передати словами.
То ж, ще раз вітаю з чудовою покупкою! І бажаю не мати з нею ніякий проблем в експлуатації.

Можете почитати мій детальний відгук. Можу відповісти на питання, які вже виникли чи виникнуть у майбутньому .
Гарного дня!

+2ОТВЕТИТЬ  
max_cn  

max_cn, прочитав ваш відгук про Кугу і зрозумів звідки ростуть ноги про те, що Кона вийшла дорожчою.
Ви купували свою Кугу в 2020 році з гарною знижкою, так як вийшло нове покоління, + у 2020му ви купували екземпляр 2019го року, що також дозволяє дилеру непогано зкинути в ціні. Ще пів року тому можно було знайти Кону минулого покоління по ціні в районі $20000 - на зараз їх давно розмели. Ще б пак, така халява!

Якщо б зараз Форд пропонував повну лінійку моторів і комплектацій по актуальній моделі, то топові двигуни і комплектації були б далеко за $30000 (так 182к.с. бензиной 1.5Турбо в нетоповій комплектації Business на передньому приводі коштує $29400, а є ж ще 2.0 дизель на 190к.с. і ще пару більш дорогих комплектацій), а Кону в комплектації Елеганс Ви купили за ~27000 (це ви взяли N-Line Elegance? Бо звичайний Elegance по прайсам 25700). Відповідно, при прямому порівнянні Куга буде дорожчою і це нормально, бо Куга об'єктивно більша в розмірах - багажнику, довжині, довжині бази і тп. Підозрюю, що і в обслуговуванні вона буде дорожчою.

Плюс у вашої Куги 120к.с., а у Кони 198к.с. - звісно що такий бензин буде дорожчим, він же в 1.5 рази потужніший. Ну і цифри розгону 0-100 красномовно розводять ці машини в абсолютно різні вагові категорії з точки зору динаміки.

+1ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

max_cn, Кону брав в комплектації просто Elegance, не N-line в серпні 22 року, машина 21 року випуску за 1 млн.16 тис. грн.. якщо по курсу 37.5 то 27 .у.е., хоча як мені кажеться Хюндай рахував по комерційному курсу десь в районі 40 грн за долар, тоді виходить десь в районі 25 тис. у.е. з копійками.
Щодо Куги та Форда Ви абсолютно праві, В 20 році я брав машину зі значною скидкою у дилера, так як вона була 19 року випуску і на ринок виходила нова модель.
До того ж Куга дизель 1.5, 120 к/с, 300 Нм, Кона бензин 1.6., 198 к/с, 275 Нм., Куга важить 1660 кг, Кона десь близько 1200 кг., звідси динаміка і управляємість. Мені обидві машини подобаються, але якщо хочеться поганять то звісно Кона краще.

+1ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 1
Ткачов  

Хто взагалі купує машину, не знаючи її габаритів? Дуже дивний відгук. Також не зрозумілим є пасаж про те, що автомобіль категорії В менший ніж автомобіль категорії С... Ніби це було незрозуміло.

ОТВЕТИТЬ  
Вход | Регистрация

Тест-драйв Hyundai Kona: Hyundai Kona N Line - симпатичный субкомпактный внедорожник
Hyundai Kona N Line - симпатичный субкомпактный внедорожник

Что непосвященные могут подумать об обновленном Hyundai Kona 2022 года выпуска в новой комплектации N Line?

Автобазар InfoCar.ua

Продажа б/у Kona

Hyundai Kona 2019 Hyundai Kona 17.600$ 2019 92.000 км
Hyundai Kona 2019 Hyundai Kona 17.900$ 2019 26.000 км
Hyundai Kona 2019 Hyundai Kona 17.600$ 2019 92.000 км
Hyundai Kona 2019 Hyundai Kona 17.900$ 2019 26.000 км
смотреть все
объявления