Модельный ряд Hyundai

Отзыв о Hyundai Kona 2020 года


Автомобиль: Hyundai Kona 2020 г.в., внедорожник, роботизированная с 2 сцеплениями коробка передач, Полный привод , пробег - 500 км, двигатель - 1.6 turbo бензин, комплектация - Elegance Safety
Автор: Yaroslav (Украина, Харьков)   06.09.2021
Расход в городе: 12.0 л/100км, по трассе: 7.0 л/100км, средний: 10.0 л/100км
НадежностьОценка: 5
КомфортОценка: 4
ХодоваяОценка: 5
Внешний видОценка: 5
Общая оценка5.0

Я переселенець. На час придбання авто я не мав/не маю прописки. І тільки Кредо Банк погодив для мене видачу кредиту. Тож вибір був невеликий(тільки проміж Hyundai: Kona або i30; нормальна комплектація нового Tucson не в моєм бюджеті).

Загалом, вибір авто тривав 6 місяців. В "фінал" вийшли T-Roc, Kona, Puma. Запасні варіанти(де були або адекватні кредитні умови, або непогане авто): С3 Aircross, Vitara, CX-5.

Далі про Kona).

У Kona гарний повний привід. Трохи багно помесив.

Вона дуже динамічна, для обгону натискаєш на газ і тільки встигай напрям перестроювання вказувати.

Іздили вп'ятьох(4 дорослих + дитина 6 років в бустері) до ближнього пригороду(90 км) на природу. Багажник маленький: 5 спальників, 2 палатки, 5 карематів, 1 середня сумка, з якою ходжу до спорт зала. Все, що влізло до багажнику. 2 спальника можна покласти до докатки. Під підлогу.

Їжа та напої їхали "на руках".

На задньому ряді була дитина в бустері(по-середині) та 2 жінки, середньої статури. Кажуть, що годину їхати комфортно).

Навіть з великим завантаженням на авто їдеш впевнено, обгін робити не страшно, динаміки з запасом (великим) :).

Витрата палива: по місту 12л/100км, трасса (швидкість 80-90-100км/год) 7-8л/100км.

Э адаптивний круїз, утримання в смузі руху(дійсно підрулює, навіть якщо полосу погано видно і лише з 1ї сторони вона є), попередження про перешкоду попереду.

До керма та кермування потрібно звикати, реально, як "джойстік").

Переднього парктроніка в моїй комплектації не було, але він потрібен.

Я лишаю пів метра попереду себе, на парковці, не можу звикнути, де закінчується капот.

Не вистачає підтримки попереку. Втомлюєшся, хоча досить комфортно сидиш.

Автівка гучна, "шумки" мало. В вітряну погоду з'являться дивні шуми знизу та ззаду.

Автівку потрібно заправляти лише якісним пальним А-95. "Для себе", можете залити не преміальне пальне та подивитися, як вона буде їхати(буде, але так погано... З ривками, ще гучніше...).

Я би хотів мати налаштування сидіння переднього пасажиру, воно досить низько налаштоване.

Медіа система проста, музику грає добре, користуюся навігацією WAZE(вбудованої не має).

Є бездротова зарядка.

Клімат однозонний, нам вистачає. Кермо з підігрівом, сидіння з підігрівом. Подобається).

Загалом, Kona не була моїм особистим "фаворитом"(T-Roc), але проївши 500 км мені автівка сподобалася. Вона дозволяє вирішувати якусь ситуацію на дорозі не лише натисканням на педаль зупинки, а й прискоренням. Авто невелике, паркуватися класно, багато місця не потрібно шукати у дворі.

Плюсы автомобиля: Кредитні умови на час покупки (вересень 2021р). Лояльність дилера. Динаміка автівки. Безпекові помічники. Непоганий рівень комфорту авто.

Минусы автомобиля: Відсутність переднього парктроніку. Кермування специфічне. Рівень зашумлення автівки. Не вистачає підтримки попереку. Хотілося б у 2021 році цифрову панель(є у наступного покоління, але я б також хотів). Витрати трохи вищі, ніж очікував. Мало оглядів на просторах youtube.

Совет покупателю: Мені дали автівку для тест-драйву. Але вже після оформлення договору купівлі. І мені сподобалося. Потім дав трохи покермувати друзям, їм також сподобалися кредитні умови і автівка, також купили Kona. Авто варте уваги.

Через 5 мес. и 18 дней Yaroslav дописал: Проехал 4200 км. Пережил зиму 2021/2022. Могу сказать, что прогрев в 10 минут ей не нужен, при условии качественного топлива. Зиму встречал с 95 от Шел. Заканчивал с 98 нано от Сокар. Шелл дольше греет двигатель. У Сокара 5 минут и он уже выходит на нормальные температуры. Обороты сбрасывает при переводе в drive, после прогрева минуты в 3. По расходу: 19 февраля 2022 ехал из Харькова(Холодная гора) до центра Змиева(пригород), 48км через город, при средней загруженности дорог. 10 минут прогрев. Минут 50 сама дорога. Топливо: 98 нано от Сокара. в спорт режиме. Дорога Р-78 разбита после зимы, ехал 70-80 в среднем. в салоне нас было 4 взрослых и ребенок. Расход 8.6л/100км По городу, зимой, получается около 15л/100км, при коротких поездках типа в спортзал или в ТЦ "сгонять". Но как только выезжаешь на трассу, то понимаешь, что там ее стихия. Ехал из Харькова в Киев осенью. Расход 9-10л/100км при включенном кондиционере и скорости 130км/ч. Поездка из Харькова в Днепр, показала тот же расход. Теперь, единственный ощутимый недостаток - проводной кар плей. Часто забываю телефон в авто :(

Нет Да
Отзыв был полезен?

Обсуждение отзыва

Вход | Регистрация

max_cn  

Поздоровляю з гарним вибором!
Ви проїхали тільки 500 км і вам почало подобатися, а я проїхав вже 9 раз по 500 за 2 місяці і я від нього пруся все більше і більше .
При чому саме від того як він їде і рулиться.
Не знаю як сильно відрізняється кермування вашої дорестайлової версії проти моєї рестайлової, та для мене воно виглядає просто ідеальним.
На малих швидкостях кермо легке, на великих помітно важче і в той же час вписування в дуги на магістралях відбувається мінімальним поворотом керма.
Цифрова приборка мені дуже подобається - максимум інформації одночасно, прикольно виглядає, автоматично регулюється яскравість в залежності від освітлення.
І, до речі, вбудована навігація дуже пристойно зроблена. Коли їду звичним маршрутом без необїідності навігації, то включаю екран саме вбудованої карти. Вони прикольно зробили, що верх це наче небо горизонту з хмарками і ти такий їдеш у далечінь. І нанесено на цю карту значно більше лісових/польових доріг, які не всі є у Waze. А от озвучка там з відчутним акцентом, тож як навігацією користуюся рідко, хоча і там є купа прикольних фішок, які Вейзу також не будуть зайвии. Наприклад, на перехрестях десь 4 частина правої частини екрану виділяється в окреме вікно, де перехрестя відображається у дуже збільшеному вигляді - зручна штука у незнайомих місцях.
Візьми ви авто з повним приводом, то зрозуміли б, що всі ті моноприводні Пуми, C3 та T-Roc повна фігня, так як коли зїжджаєш з дороги, то він там також чимало чого зможе. Принаймі я двічи потрапляв на передньоприводнуму автомобілі в ситуацію, коли передні колеса у піску, задні на твердому, а без лопати авто далі не їде.

+1ОТВЕТИТЬ  
max_cn  

max_cn, ой, тільки зараз дочитався, що повний привід у вас є . Значить тим більше нічого згадувати про T-Roc - він Коні не рівня, 70л багажнику не перекриють гіршу прохідність поза дорогою або в снігу.

+1-1ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

max_cn, Вже 1200 км)

В мене немає навігації вбудованої
Не вистачає цифрової панелі, наче 21 сторіччя ще не наступило для мене. Дуже хотів її, вагався: чи брати передньопривідну рестайлову 2020 з панеллю, але без асистентів; чи повнопривідну дорестайлову того ж року з асистентами.

Шумоізоляція - то біда, по місту нічого особливого, а от на трассі, дуже чутно.
Пробував 98й заливати, тихіше не стала, тож і витрачатися на нього зайве.

От на гарній дорозі їхати одне задоволення, взагалі ніяких шумів, навіть коли швидкість більше 150)

Фанатію від безпекових асистентів: підрулювання, Brake Assist... А підігріви всього, що тільки можна?) М-м-мм-м) Добре)

Ще, мені дилер "подарував" сигналізацію з автозапуском, дійсно прикольна річ)
Шкода, що не можна налагодити піігріви до автозапуску. От не вистачає цього

І так, коли звик до керма, то водіння тільки в радість)
Вже призвичаївся)

Дякую за коментар)

+1ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 5
Автор отзыва  

Вчора ввечорі змінив гуму на зимню. Що-ж, можу з певністю сказати, що гучність авто стала набагато менша. Скоріш за все, рідна гума NEXEN, яка йде з автівкою, дуже "тверда", якщо можна так сказати. Бо новий SEMPERIT м'яко проходить нерівності, набагато тихіший, та автівка комфортніше керується

ОТВЕТИТЬ  
Вход | Регистрация

Тест-драйв Hyundai Kona: Hyundai Kona – быстрый и яркий, но не без греха
Hyundai Kona – быстрый и яркий, но не без греха

Kona – это довольно свежий автомобиль. И даже несмотря на то, что электрическая версия продается уже сравнительно давно, этот Hyundai пока не успел примелькаться на наших дорогах. Кстати, ранее мы уже тестировали Hyundai Kona Electric, и тогда электрокар не оставил нас равнодушными

Автобазар InfoCar.ua

Продажа б/у Kona

Hyundai Kona 2019 Hyundai Kona 17.600$ 2019 92.000 км
Hyundai Kona 2019 Hyundai Kona 17.900$ 2019 26.000 км
Hyundai Kona 2019 Hyundai Kona 17.600$ 2019 92.000 км
Hyundai Kona 2019 Hyundai Kona 17.900$ 2019 26.000 км
смотреть все
объявления